Frans opent deuren

Communiceren in het Frans versterkt uw internationaal profiel. Het helpt u om uw producten en diensten onder de aandacht te brengen van een nieuwe groep potentiële klanten.

Nederland populair bij Franstaligen

De cijfers liegen er niet om:

  • Er zijn meer dan 75.000 Franstaligen (dus niet alleen Fransen, maar ook Belgen, Canadezen, Zwitsers, etc.) in Nederland woonachtig. Een groot deel hiervan zijn expats die zeer kapitaalkrachtig (3-4 keer modaal) zijn.
  • Er komen jaarlijks zo’n 1,3 miljoen Franstalige toeristen naar Nederland die er meer dan € 1 miljard uitgeven.

Hoewel veel Franstaligen inmiddels een aardig mondje Engels kennen, ontvangen ze informatie het liefst in het Frans. Daar voelen ze zich prettiger bij. Het helpt ze ook om het product of de dienst beter in te schatten.

U kunt hun aandacht al trekken met een paar korte teksten die goed in elkaar zitten. Laurrence adviseert u graag hierin.

Dol op Nederlandse producten

Franstaligen houden van Nederlandse producten. Ze vinden ze vernieuwend en waarderen hun originaliteit. Veel Nederlandse bedrijven (groot en klein) wagen daarom, met succes, de stap naar Franstalige markten.

Overweegt u om zaken te doen in het Frans? Laurrence helpt u om uw bedrijf of organisatie goed neer te zetten door overtuigende teksten te schrijven voor uw website, brochures of advertenties.

Laurrence kan u ook adviseren over de beste manier om een Franstalige clientèle te benaderen en aan u te binden.

 

Reacties zijn gesloten.